søndag den 15. juni 2014

På udflugt.

Sammen med 2 af mine kursister fra vinterens strikkehold har jeg i dag været på Hørvævsmuseet på Krengerup gods. Ikke for at se på museum, men for at deltage i en workshop "Strik med garner der ter sig".

Vi fik strikket nogle forskellige prøver, som egentlig så ret almindelige ud ind til de kom en tur i ca. 60 grader varmt vand. Helt lige stykker ændrede sig til nogle med dutter eller zigzag effekt. Garnet er meget tyndt og kan helt sikkert bruges til flotte tørklæder med spændende mønstre. 


En rigtig hyggelig dag i godt selskab.


7 kommentarer:

  1. Spændende at få afprøvet nye garner/teknikker. Du kan roligt glæde dig til Cala Major. Skal I også bo på Luabay ? Vi var på Costa Palma- helt forrygende - og så er det endda det billigste af de tre. Og bybus til Palma hundrede meter fra døren - lettere kan det ikke være :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne ikke lige huske hvad det hed, men det er luabay marivent har jeg lige tjekket :)

      Slet
  2. Aii, hvor sjovt med sådan noget garn :-)

    SvarSlet
  3. Altid spændende med nye input :-)

    SvarSlet
  4. Der var også workshop i "at te sig" på Samsø... det ser altså spøjst ud når garnet skaber nye linjer i strikketøjet! Min husfælle var med der, så jeg kiggede på hendes prøver!

    SvarSlet
  5. read this dolabuy fake Your Domain Name replica designer bags hop over to this web-site gucci replica

    SvarSlet