onsdag den 3. oktober 2012

Ferie eller?

Man skulle tro, der var tid til at lave blogindlæg, når man holder ferie. Det er bare ikke sådan det er.

 I går var jeg her 


på Odense Universitet. 
Det skyldes at yngste læser til idræt og sundhed her, og hun skal lave et projekt, hvor hun skal bruge mig. 
Jeg skulle måles og vejes på alle leder og kanter, samt svare på ca. 50 spørgsmål. 
En rundvisning blev det også til. Det er godt nok stort. Det siges at 10.000 personer har sin gang derude hver dag. 

I denne uge skal jeg også veje al det mad jeg kommer i munden, og skrive det i skema, samt skrive ned, hvad jeg laver. Det er noget tidskrævende, så det er jo heldigt , det lige falder sammen med en uges ferie.

2 kommentarer:

  1. Hold nu op, det forpligter jo også lidt når man skal dokumentere. Det ser jo ikke godt ud hvis der står torsdag : siddet i sofaen hele dagen med strikketøj og tv. Spist ostemadder og winerbrød og pizza til aften. Og slet ikke en hel uge :-)

    God fornøjelse

    Ulla

    SvarSlet
  2. Og hvad gør man ikke for sine børn..... Jeg ville nu nødig dokumentere, hvad jeg puttede i munden en hel uge:)

    God ferie!

    SvarSlet