lørdag den 23. juni 2012

Man skulle tro, det var mig , der havde taget afsked med jer her på bloggen, og ikke yngste der tog afsked med højskolen. Jeg troede ikke det var muligt, der skulle gå næsten en uge uden indlæg, men det er i hvert fald, det der er sket. 


Det har været en travl uge, trods et par ekstra fridage, men en god uge. Computeren er næsten ikke rørt. Til gengæld har vi lyttet til yngste, når hun er kommet hjem fra arbejde. Hun har haft meget at fortælle. Det har været et begivenhedsrigt ophold. Ind i mellem blandes lidt om fremtiden. Studie skal søges, og der er tanker om ny bolig for sig selv. Midt i det hele skulle vi også fejre hendes 20 års fødselsdag, så der har været nok at se til. 


Lidt strik er det også blevet til. Jeg er ved at strikke solar plexus af Annette D. Det er ikke meget garn jeg har tilbage. Mangler lige monteringen, som er hurtig at komme over, samt hækle kanterne. Der skal bruges 16 knapper, og jeg er helt sikker på, jeg ikke har nogen, der kan bruges på lager, så jeg skal også på knappejagt på et tidspunkt, når jeg får tid.

1 kommentar:

  1. Jeg glæder mig til at se din solar plexus - garnet ser flot ud, og modellen er så fin.

    SvarSlet